Няма значение дали управлявате малък местен магазин или голяма национална компания. Социалните медии са важна част от вашата бизнес маркетингова стратегия.
Социалните платформи ви помагат да се свържете с клиентите си, да повишите информираността за вашата марка и да повишите вашите клиенти и продажби. С повече от три милиарда души по света, които използват социални медии всеки месец, това не е преминаваща тенденция.
Ако хората не знаят за вашия бизнес, те не могат да станат ваши клиенти. Социалните медии повишават видимостта ви сред потенциалните клиенти, като ви позволяват да достигнете до широка аудитория, като използвате голямо количество време и усилия. И е безплатно да създадете бизнес профил във всички основни социални мрежи, така че няма какво да губите.
Клиентите стават все по-уверени и по-внимателни за бизнеса, който поддържат. Преди да вземат решение, те ще извършат бързо търсене, за да разглеждат вашия уебсайт и социални медии.
Вашият бизнес, независимо от размера или бюджета, има възможност да разширите аудиторията си и да достигне целите си чрез реклами в социални платформи като Facebook и Instagram.
Съсредоточаваме се върху един или два социални канала, защото всяка платформа обслужва различна цел и обслужва различна аудитория. По-долу е списък от основните платформи, който може да ви даде идея как и къде да намерите своята аудитория.
Instagram е визуална социална мрежа, която е насочена към милиони milenias. Когато публикувате в Instagram, имайте предвид брандирането, дизайна и фотографията. Съдържаното от потребителите съдържание, фотография, дизайн и персонализирани публикации също са достъпни и силно препоръчвам да ги използвате.
За разлика от другите платформи, Twitter обслужва както бизнес-бизнес (B2B), така и бизнес-потребител (B2C) аудитории. Информирайте и ангажирайте с аудиторията си за вашата марка и индустрия с актуализации на новини и популярни хештагове, които ще разширят вашите съобщения.
Потребителите на LinkedIn са бизнес професионалисти, които се интересуват от връзка с други специалисти. Идеи? Споделете образователни ресурси и предоставете фрагменти от подходяща информация за индустрията.
Само създаването на профил и публикуването на информация за вашия продукт вече не е достатъчно. Важно е да се ангажирате и да общувате с вашата общност. Без да изграждате стратегии и цели, няма да знаете дали отговаряте на някоя от целите си. Когато изграждате рекламна кампания, знайте кого се опитвате да достигнете и каква цел искате да постигнете, за да не губите никакъв бюджет от безполезна реклама. Избягвайте прекалено разпродажбените реклами и избирайте съдържание, което обучава или забавлява (или прави и двете едновременно).
Това е стъпка, която мнозина често забравят, но е важна. Идентифицираме вашите конкуренти в социалните медии. Объщаме внимание на това какви социални кампании осъществяват, силата на тяхното социално влияние (последователи и ангажираност), както и честотата и сроковете на постовете им. Разбираме какво правят добре и какво объркват, за да можем да изградим най-добрата кампания.
След като сме избрали каналите имаме идея за рекламата и сме наясно с бюджета и сроковете и целта, идва ред на изпълняването на кампанията. След като капманията се изпълни следва анлиз на резултатите от нея и подобряване на качеството на бъдещите такива. Професионално съставената кампания не само че ви спести пари и време, но ще допринесе за спечелването не повече нови клиенти.