5 Начина да увеличите уебсайт трафик си

Вие сте тук: Начало / Блог / 5 Начина да увеличите уебсайт трафик си
5 Начина да увеличите уебсайт трафик си

5 Начина да увеличите уебсайт трафик си

Ако търсите да увеличите трафика на уебсайта си, значи сте кацнали в правилната статия. Нашите експерти ще ви пренесат през 5 основни стъпки / стратегии, които просто не можете да пренебрегнете, което ще увеличи скоростта на вашия трафик почти за нула време!

Ако се интересувате, моля продължете да четете. Ако се нуждаете от допълнителна помощ в маркетинга или социалния си маркетинг за социални медии, моля, свържете се с нашия екип на www.dubseo.co.uk и те ще се радват да ви помогнат по какъвто и да е начин. Нека да стигнем до тайните.


1. Съдържанието е King:
Този е доста прост, колкото по-качествено и ценно съдържание публикувате на толкова социални платформи, които са от значение за вашата индустрия, толкова повече трафик ще получите в крайна сметка, което ще увеличи шансовете да се насочите към конвертиране на клиенти.

Разбирането на всяка платформа и ефективната комуникация с вашата аудитория според тяхното поведение ще доведе до или наруши сделката. Въпреки че Instagram е по-скоро естетическа стойност, Facebook е много по-ценна, затова разполагането на силен екип от социални медии като DubSEO зад вашия бизнес да разпространява правилното съдържание на правилните места в точното време е фантастична идея.

2. Разберете имиджа на вашата марка:
Ако не знаете защо вашият бизнес и марка съществуват, защо да знаят клиентите? Прозрачността е огромна за бизнеса през 2020 г., следователно, ако имате корпоративен, скрит подход, може да не бъдете толкова успешни, освен ако вече нямате аудитория, защото потребителите правят покупки на базата на емоционална привързаност към марка, което впоследствие е оправдано от логиката.

Ако вашата марка е посветена на даряване на част от печалбата си за благотворителност, уверете се, че вашите потребители знаят на абсолютно всяка цена. Това ще ги накара да мислят, че се грижите и ако решат да подкрепят вашата марка, те ще знаят, че те също подкрепят голяма кауза. Кой знае, това може да е преломната точка за тях и те биха могли да станат клиенти в дългосрочен план точно заради това.

3. Изберете и изберете вашите платформи
През 2018 г. има много платформи за социални медии и много аудитория навсякъде и със сигурност за всичко, но разбирането на кои платформи трябва да бъдете е важно.

Например, ако сте моден дизайнер, Instagram ще се представи много по-добре от Blogger. Това обаче не означава, че Blogger е платформа за игнориране.

Ако вашата марка обсъжда дълги теми, тогава Twitter може да не е най-доброто място за директна комуникация поради ограничаване на характера. Вижте откъде идваме?

Уверете се, че правите задълбочени проучвания на платформите за социални медии и поведението на клиентите върху тях и преценете коя ще работи най-добре за вас.
СЪВЕТ: Намерете конкурент в своето пространство, който се справя чудесно и разгледайте какво правят и къде публикуват в социалните медии. Това ще ви даде добра посока, която да следвате, ако се мъчите.

4. Проучване на конкуренцията?
Виждате марка, която е във вашата индустрия и на вашия пазар абсолютно я убива онлайн? Ние препоръчваме да проучите този състезател възможно най-задълбочено, за да можете да разберете какво правят, за да окажат такова влияние и ефект върху тяхната аудитория. Това често ще ви даде идеи за вашите маркетингови стратегии и кой знае, може да планирате по-добър, по-ефективен начин за привличане на трафик. Нашите експерти настояват, че търпението е абсолютен ключ в стратегическия маркетинг като всичко, отнема време и нищо добро няма да се случи за една нощ.

5. Инфлуенсъри:
Инфлуенсърите се превърнаха в основна маркетингова стратегия за стимулиране на трафика към бизнеса през последните години поради значителната си ефективност. Много марки, особено тези базирани на Instagram, отделят над 40% от ежедневния си трафик от спонсорираните си влияещи. Въпреки че вашият бизнес не трябва да спонсорира Instagram influencer за дългосрочна работа, определено ви препоръчваме да се придържате към няколко конкретни такива за дългосрочна работа, ако те работят и облагодетелстват вашия бизнес и харесвате това, което правите.

Маркетингът за инфлуенсър също е страхотна и ефективна стратегия, тъй като няма свързани с доверието проблеми, тъй като влиятелят действа като посредник, а неговите последователи вече му се доверяват и се възхищават, следователно каквото и да насърчава, ако искат, те ще действат и купуват.

Сеопиксел лого

СЕОПИКСЕЛ специализира в уеб дизайн и онлайн маркетинг за малкия и среден бизнес. Нашата цел е да създадем атрактивни уебсайтове, които се класират високо в Google Search. 

Още за нас

Адрес

  •   Улица Георги Трингов 6
         Пловдив, България   
  •   (+359) 0877 635 689
  • hello@seopixel.bg
Онлайн Чат

 

Можете също да се свържете с нас по имейл. Ще Ви отговорим в рамките на 24 часа през цялата година!