2020 СЕО тактики за успешна година

Вие сте тук: Начало / Блог / 2020 СЕО тактики за успешна година
2020 СЕО тактики за успешна година

2020 СЕО тактики за успешна година

SEO индустрията е огромна и определени неща винаги ще останат същите. Независимо дали се използват съответните ключови думи в заглавията или се пише добро мета описание за вашата публикация, трябва да го считате за приоритет оптимизирането за мобилния потребител.

Тази година Google ще продължи да бъде крайната дестинация при търсене за огромна част от потребителите в интернет и основните SEO тенденции за 2020 г. ще са повлияни от най-новия Google алгоритъм - BERT. Уверете се, че следвате 2020 СЕО насоките, за да класирате уебсайта си на върха в резултатите от търсенето.

Висококачествено, оптимизирано съдържание

Съдържанието e всичко в СЕО!. От структурата на вашия сайт и стратегията за вътрешни връзка към видовете връзки, които изграждате. Поставете си за цел да имате най-доброто съдържание в мрежата за вашата тема и бизнес. Това ви позволява да се конкурирате ефективно за търсения с дълги опашки (което все още заема около 70% от всички заявки за търсене), ще ви помогне да изградите авторитета на вашия сайт и търсенето на вашето съдържание.

 

  • Разберете коя е вашата аудитория и как търсят.
  • Разберете намерението зад въпросите, които задават, или проблемите, които трябва да решат.
  • Дайте им решения или отговори във форматите, които предпочитат чрез на място, качество и авторитетно съдържание.

За да успеете през 2020 г., ще трябва да напишете нещо, което е уместно и ценно.



Търсенията без кликване


Все по-често забелязвана нова функциите на SERP, от локалните пакети на Google, представените фрагменти, графиките на знанието и така нататък вече са при търсения с нулев клик. Това означава, че на заявката на потребителите ще бъде отговорено на самата страница с резултати, без да е необходимо да кликнете никъде другаде.

Не се страхувайте - Важно е да знаете за вида на търсенията, които извършвате. Това може да са хора, които намират вашия адрес и данни за контакт, или хора, които търсят отговор на лесен си въпрос. Конкретните кликвания вероятно няма да се конвертират в покупка или посещение така или иначе и затова не бива да се страхувате от нищо.
Насочване към правилните ключови думи - Трябва да знаете за конкретни ключови думи, които могат да ви донесат кликвания. Използвайте Tracker Rank с конзолата за търсене на Google, за да идентифицирате ключовите думи, които трябва да оптимизирате за получаване на повече кликвания. По този начин можете да спестите усилията и времето си, като оптимизирате за заявки с ключови думи като „кога“, „коя година“, „колко“ и т.н.

 

Мобилно SEO

Изненадани ли сте да видите мобилното SEO като важна тенденция през 2020 г.? Създайте сайтове за мобилни устройства първо, след това ги направете съвместими за десктоп. Вместо да визуализирате човек, който седи на настолен компютър, трябва да осъзнаете, че през повечето време хората ще намерят вашия уебсайт чрез мобилно устройство.

 

Ориентирана към потребителя

През 2019 г. стартирането на новия BERT алгоритъм на Google получи много внимание. Естествено, всеки SEO професионалист иска да научи как да оптимизира за BERT.

Има две основни цели, свързани с SEO ориентирано към потребителите. Първото е да спечелите трафик с висока стойност чрез използването на ценни и насочени преживявания в сайта. Второто е да се създаде среда, която позволява на потребителя да се свърже директно със съдържание, което е изключително уместно за тях. Това води до по-голяма удовлетвореност на потребителите и в крайна сметка до реализация.

Сеопиксел лого

СЕОПИКСЕЛ специализира в уеб дизайн и онлайн маркетинг за малкия и среден бизнес. Нашата цел е да създадем атрактивни уебсайтове, които се класират високо в Google Search. 

Още за нас

Адрес

  •   Улица Георги Трингов 6
         Пловдив, България   
  •   (+359) 0877 635 689
  • hello@seopixel.bg
Онлайн Чат

 

Можете също да се свържете с нас по имейл. Ще Ви отговорим в рамките на 24 часа през цялата година!